Infolinka: +420 465 350 050
english
CZK

Produkty

Vyhledávám

Kategorie

Vyhledávám

Pracovní oděvy a bezpečnost práce

Co se skrývá pod tajemnou zkratkou OOPP? Nic jiného než klasické osobní ochranné pracovní pomůcky. S čím vším musíte jako zaměstnavatel počítat v rámci bezpečnosti práce? Kolik pracovníků, minimálně dvakrát tolik kusů pracovního oděvu. Pojďme si zopakovat ty nejdůležitější body, které byste měli mít v souvislosti s bezpečností práce neustále na paměti.
 
  • Pracovní oblečení a pomůcky pracovníkům zajišťujete vždy vy jako zaměstnavatel. Konkrétní pomůcky se odvíjí od typu a náročnosti práce, ale platí tu dvě pravidla – veškeré ochranné pracovní oděvy a nástroje poskytujete zásadně bezplatně, zároveň jsou pořízeny pracovní oděvy na míru každému zaměstnanci.
  • Musíte seznámit zaměstnance s používáním těchto pracovních prostředků. Každý zaměstnanec musí při nástupu na novou pozici prokazatelně absolvovat školení BOZP (o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci).

Jasně také víte, kdy zaměstnanci přidělit nový pracovní oděv či pracovní pomůcky:​           
     
  • Pokud by další používání tohoto výrobku znamenalo pro zaměstnance možné nebezpečí úrazu.
  • Pokud už výrobek nefunguje, jak má – ztratil tedy své funkční schopnosti: například voděodolnost, žáruvzdornost, odolnost proti prořezání. 
  • Pokud už výrobek dosáhl výrobcem stanovené životnosti. 
 



U pracovních oděvů se staráte i o jejich čištění a skladování. Pozor si dejte na odbornost při čištění oblečení – u klasického pracovního trička či pracovní mikiny se nic nestane, speciální svršky s úpravou povrchu proti vodě či horku by se však mohly jedním nešetrným vypráním úplně zničit.

Kromě ochranných pracovních oděvů také myslete na čisticí a dezinfekční prostředky. Ty musíte také pracovníkům zajistit vy jako zaměstnavatel.
 

Proč si vybrat k servisu pracovních oděvů externí firmu?

Povinností, které si musí každý zaměstnavatel hlídat, je opravdu mnoho. A proto existují externí firmy pro pronájem a servis pracovních oděvů, které to vezmou za vás. Jednou takovou je právě PEVI.



Hlídáme si aktuální platné znění zákonů a přesně podle nich pak upravujeme nabídku firmám: 
  • kontrolujeme, aby měl každý zaměstnanec vhodný počet pracovních oděvů a pomůcek.
  • zároveň se ujišťujeme, že tyto ochranné pracovní pomůcky a oblečení odpovídají požadavkům na konkrétní pracovní pozici.
  • ověřujeme, že dámské pracovní oděvy i pánské pracovní oděvy sedí každému zaměstnanci na míru.
  • pravidelně odvážíme špinavé oblečení k vyprání a přivážíme čisté svršky zpět do vaší firmy.
  • dbáme na odborné vyčištění každého kousku oblečení.
  • nadbytečné kusy pracovních oděvů uskladníme.
  • veškeré pracovní oblečení a pomůcky evidujeme.

Připadá vám pronájem pracovního oblečení jako ta správná cesta pro vaši firmu? Kontaktujte nás a my vám nabídneme ty nejlepší služby na míru velikosti vaší společnosti. 
SpinnerČekejte
Tato webová stránka používá cookies
Abychom Vám dopřáli co nejlepší používání našeho webu, ukládáme do Vašeho prohlížeče malé soubory - cookies. Ty slouží k tomu, aby se Vám s webem dobře pracovalo, abychom mohli vyhodnocovat jeho návštěvnost a případně Vám usnadnili návrat k nám pomocí přesně cílené reklamy. Podle zákona některé typy cookies můžeme ukládat jen s Vaším souhlasem.