Základní triky, jak na firemní Instagram

Facebook je prý „out“. Alespoň u mladší generace. To hlavní se prý odehrává na Instagramu. Máte firemní profil? A co byste na něm neměli podceňovat?

Facebook je prý „out“. Alespoň u mladší generace. To hlavní se prý odehrává na Instagramu. Máte firemní profil? A co byste na něm neměli podceňovat?

 

Základní doporučení pro vedení firemního profilu na Instagramu

  1. Být aktivní - Instagram je sociální síť, proto je nutné mít na paměti, jak důležitá je interakce a komunikace s publikem. Pokud nemáte čas se sociální síti věnovat, je lepší ji nemít. Obzvláště pak business profil by měl být aktuální. Příspěvky přidávejte pravidelně, nejlépe několikrát do týdne.
  2. Interakce a spolupráce s ostatními uživateli - nejsou důležité jen kvůli instagramovým algoritmům, ale i kvůli komunikaci s vašimi sledovateli. Spolupracujte s partnery. Vzájemná podpora na sociálních sítích vám pomůže získat nové sledovatele (stačí v příspěvcích označit profil vašeho partnera, obchodní partner pak může váš příspěvek sdílet a dostanete se i do povědomí jeho followerů).
  3. Správné načasování příspěvků – prostudujte si statistiky vašeho účtu. Velmi rychle zjistíte, že záleží na tom, kdy příspěvek zveřejníte. Zveřejňujte, když jsou uživatelé aktivní. 
  4. Live stream a stories - jsou velmi populární. K vašim příznivcům můžete napřímo promlouvat, představit novinky, služby, produkty nebo třeba dělat živá vysílání z akcí.
  5. Videa – přestože se Instagram soustředí na fotky, videa mají mnohdy mnohem větší zásah. Vhodné je tedy kombinovat. Instagram má však specifické požadavky na délku a formát - video nesmí přesáhnout 60 sekund, stories 15 sekund.
  6. Strategie a měření výsledků – Instagram nabízí statistiky interakcí, návštěv profilu, webových prokliků, dosah příspěvků, počet zobrazení, možnost sledovat nejoblíbenější příspěvky, údaje o vašich uživatelích, ale i dobu, kdy je na vašem profilu nejvyšší provoz. Stanovte si jasnou strategii, čeho chcete dosáhnout a měřte svou aktivitu.

 

Další možnosti, jak zvyšovat provoz na vašem firemní profilu na Instagramu

Velmi efektivní je tzv. cross posting, který vás nestojí žádné investice. Sdílejte příspěvky v rámci svých dalších sociálních sítí, a zvyšte tak návštěvnost vašeho profilu a počet followerů. Zajímavou možností, jak lákat nové sledovatele, je sdílení příspěvků ostatních s hashtagem vaší značky. Označujte také polohu, kde se právě nacházíte, nebo polohu, k níž se příspěvek vztahuje. 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.