Firemní katalog zboží
27.12.2013
Pokud Vaše firma prodává zboží neměli byste kromě webové prezentace zapomínat na firemní katalog zboží. Ještě stále má v propagaci své místo. Máte svůj firemní katalog zboží?
Firma a její katalog zboží
Pokud Vaše firma prodává zboží neměli byste kromě webové prezentace zapomínat na firemní katalog zboží. Ještě stále má v propagaci své místo. Jednotlivé položky můžete přehledně popsat, zákazník si jej může v klidu prolistovat. A to i ten, který nemá přístup k internetu. Nutno poznamenat, že spousta lidí dává přednost klasickým reklamním materiálům před internetem. Ať už je to z důvodu konzervativnějšího způsobu chování, nebo že nemá k internetu přístup.
Samozřejmě pro každou firmu není nutné, aby svůj katalog měla. Pro některé firmy se hodí více, pro některé méně. Na katalozích jsou závislé například zásilkové prodeje – s oblečením nebo kosmetikou nebo firmy, nabízející katalogy barev apod.
Katalog musí být v první řadě líbivý. Musí být dobře graficky zpracován, musí být nápaditý, aby zaujal, měl by být originální nebo něčím odlišný. Nejdůležitějším prvkem katalogu je však jeho samotný obsah.
Jaký by měl mít firemní katalog obsah?
- přehledný
- dobře čitelný
- nezahltit informacemi a zdlouhavými texty
- originální
- jednotlivé produkty jsou od sebe odlišitelné
- celkový dojem musí působit dobře
- zaměřený na cílovou skupinu
Celý katalog by měl být sladěn s firemní identitou firmy, aby bylo na první pohled jasné, že jde právě o Vás. Důležitou roli hrají i fotky a obrázky k produktům. I jeden špatný obrázek může zkazit dojem celého katalogu.
Firemní katalog zboží přenechte profesionálům
Spousta katalogů je zpracovávána amatérskou cestou a tyto prvky opomíjejí. Pokud chcete, aby byl Váš katalog skutečně efektivní a přivedl Vám nové zákazníky, svěřte práci odborníkovi.