Máme nové logo i web!
04.10.2019
Jak už jsme psali v předchozím článku o 25. výročí založení společnosti PEVI, máme stále důvod k radosti. V poslední čtvrtině roku 2019 jsme odprezentovali povedený redesign loga a spustili novou firemní prezentaci.
Co tomu všemu předcházelo?
Nápad na zásadní úpravu loga přišel právě díky 25. výročí společnosti. Přemýšleli jsme, jak toto výročí oslavit a zároveň firmu vybavit do dalších úspěšných let. Modernizace loga, které nás i naše zákazníky provázelo více než 15 let, bylo tou správnou volbou.
Vyzkoušeli jsme řadu variant, ale nakonec jsme se rozhodli zůstat u barevné kombinace modré a červené. Naopak jsme velmi zjednodušili font, který je modernější a čitelnější. Jedním z požadavků byl čistý a jednoduchý design. Proto jsme rádi, že i tak se grafikovi do loga podařilo dostat prvek, který prezentuje tematiku pracovních pomůcek a oděvů. Také vidíte tu helmu?
Tím ale oživení značky a prezentace firmy navenek rozhodně neskončilo.
Na jaře logo, na podzim web
Je potřeba dodat, že to rozhodně nebyla rychlá záležitost. Na výběru loga jsme si dali záležet. Redesign loga jsme začali řešit jako první, protože od něj se měl odvíjet návrh vizuálního stylu nového webu i tiskovin, polepů firemních aut a dalších materiálů, které denně používáme k prezentaci firmy.
Na jaře jsme si s novou digitální agenturou odsouhlasili podobu loga a hned se pustili do návrhu webu. Plán byl od začátku takový, že nejprve spustíme firemní web a v první polovině roku 2020 ho doplníme o e-shop s ochrannými pracovními pomůckami.
Web jsme úspěšně spustili a pokračujeme na přípravě e-shopu, ve kterém najdete pracovní oblečení, obuv, rukavice, ale i prostředky k ochraně zraku nebo sluchu.