Připravujeme nový portál pro naše zákazníky

Už v době přípravy nového firemního webu PEVI jsme věděli, že budeme chtít s našimi obchodními aktivitami vstoupit do online prostředí. Začali jsme proto pro naše zákazníky připravovat e-shop s registrovanou zónou.

Co vše v portálu najdete

Cílem partnerského portálu je zjednodušit našim zákazníkům přístup k produktům, ale i dalšímu obsahu, jako jsou aktuality týkající se nových produktů, slev i našeho provozu. Mimo to s námi budou moct zákazníci komunikovat a obchodovat 24/7. V samoobslužném portálu uvidí každý zákazník produkty v odpovídajících cenových hladinách. K tomu všemu vám portál zpřístupní možnost
 
  • evidence a kontroly objednávek včetně jejich stavu vykrytí 
  • evidence a kontroly dodacích listů a faktur
  • přípravy schválených nákupních košů mezi vámi a PEVI
  • nákup schváleného zboží přímo vašimi zaměstnanci, tak abyste stále měli přehled o tom, co a za kolik vaše firma nakupuje


Logický krok kupředu

V PEVI dlouhodobě pracujeme s moderními technologiemi, ve kterých vidíme potenciál k jednoduššímu řízení, automatizaci procesů a omezení evidence papírových dokumentů. Důkazem toho je, že od roku 2013 jsme se rozhodli řídit maximum věcí ve firemním ERP systému a k tomuto účelu pořídili SAP. O čtyři roky později jsme začali používat WMS, řešení pro řízený sklad, které zrychluje dodávky našim zákazníkům. Zřízení e-shopu a kanálu pro online komunikaci s našimi B2B klienty byl v pořadí další logický krok, který posune dál nás i vztahy s našimi zákazníky.
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.