Zpátky na seznam článků Připravujeme nový portál pro naše zákazníky 04.12.2019 Už v době přípravy nového firemního webu PEVI jsme věděli, že budeme chtít s našimi obchodními aktivitami vstoupit do online prostředí. Začali jsme proto pro naše zákazníky připravovat e-shop s registrovanou zónou. Co vše v portálu najdete Cílem partnerského portálu je zjednodušit našim zákazníkům přístup k produktům, ale i dalšímu obsahu, jako jsou aktuality týkající se nových produktů, slev i našeho provozu. Mimo to s námi budou moct zákazníci komunikovat a obchodovat 24/7. V samoobslužném portálu uvidí každý zákazník produkty v odpovídajících cenových hladinách. K tomu všemu vám portál zpřístupní možnost evidence a kontroly objednávek včetně jejich stavu vykrytí evidence a kontroly dodacích listů a faktur přípravy schválených nákupních košů mezi vámi a PEVI nákup schváleného zboží přímo vašimi zaměstnanci, tak abyste stále měli přehled o tom, co a za kolik vaše firma nakupuje Logický krok kupředu V PEVI dlouhodobě pracujeme s moderními technologiemi, ve kterých vidíme potenciál k jednoduššímu řízení, automatizaci procesů a omezení evidence papírových dokumentů. Důkazem toho je, že od roku 2013 jsme se rozhodli řídit maximum věcí ve firemním ERP systému a k tomuto účelu pořídili SAP. O čtyři roky později jsme začali používat WMS, řešení pro řízený sklad, které zrychluje dodávky našim zákazníkům. Zřízení e-shopu a kanálu pro online komunikaci s našimi B2B klienty byl v pořadí další logický krok, který posune dál nás i vztahy s našimi zákazníky.