Ukažte vaši prodejnu zákazníkovi, ještě než do ní vstoupí
17.07.2015
21. století je stoletím informačních technologii. Do popředí se dostávají technologie, které by ještě před pár lety byly nemyslitelné a jednou z nich jsou právě virtuální prohlídky.
Virtuální svět 21. století
21. století je stoletím informačních technologií. Do popředí se dostávají technologie, které by ještě před pár lety byly nemyslitelné a jednou z nich jsou právě virtuální prohlídky.
Co je virtuální prohlídka?
Virtuální prohlídka je označení pro moderní a interaktivní formu prezentace. Dokáže zaznamenat celý prostor vaší prodejny tak, jak by jej dokázalo zachytit lidské oko, kdyby se nacházelo uprostřed místnosti. Prostor v max. zorném úhlu 360 stupňů horizontálně a 180 stupňů vertikálně vám tak umožní vidět prostředí kolem vás, nad vámi i pod vámi.
Zákazníkovi stačí otevřít vaši webovou stránku a může se rozhlížet kolem sebe. Prohlížet si detaily zboží ze všech stran, oddalovat či přibližovat se právě tak, jako by prodejnou opravdu procházel.
Prohlídka vaší prodejny v 360° na internetu
Představte zajímavý prostor vaší prodejny zákazníkům na internetu. Virtuální prohlídky lákají pozornost návštěvníků. A právě proto jsou výborným zpestřením každých internetových stránek. Využít je můžete kromě webových stránek také ve vyhledávání a na mapách Google, ale taky na vašich jiných sociálních sítích. Uvidíte, že tento marketingový tah bude mít velký ohlas.
Jak udělat virtuální prohlídku prodejny?
Profesionální virtuální prohlídku prodejny můžete vytvořit s pomocí specializované firmy. S troškou šikovnosti si ji v jednodušším provedení můžete vytvořit klidně i sami. Zákazníkovi vaši prodejnu přiblížíte běžným nafocením zboží. V lepším případě ji pak můžete natočit. Vaši klienti si pak budou moci prohlédnout vaši prodejnu a zboží na obrázcích a videu. U videí je potom pro lepší orientaci vhodné prohlídku rozdělit do více kratších částí – například podle druhu zboží. Pokud se vaše prodejna skládá z více částí, je možné jednotlivé prostory mezi sebou provázat. Zákazník potom bude moci nerušeně procházet celým prostorem.
Pozvěte zákazníky dovnitř na virtuální prohlídku vaší prodejny a odlište se od svých konkurentů tím, že zákazníkovi dáte možnost projít se vaším obchodem z pohodlí domova.