Infolinka: +420 465 350 050
english
CZK

Produkty

Vyhledávám

Kategorie

Vyhledávám

Tipy, jak zlepšit inzeráty na nové zaměstnance

Najít perspektivní zaměstnance dá dnes pořádnou práci, zvlášť v záplavě konkurenčních inzerátů, kterých je trh plný. Hledejte cesty, jak budoucí zaměstnance skutečně zaujmout a ulovit!

Najít perspektivní zaměstnance dá dnes pořádnou práci, zvlášť v záplavě konkurenčních inzerátů, kterých je trh plný. Hledejte cesty, jak budoucí zaměstnance skutečně zaujmout a ulovit!

 

Vyhněte se obecným a nicneříkajícím frázím

Co přesně autor myslel pod nadstandardním finančním ohodnocením a příjemným pracovním prostředím? Většina lidí má svoji představu, ta je však často jiná oproti tomu, co se skutečně nabízí. Snažte se být v inzerátu konkrétní. Uveďte, jakou bude mít kandidát mzdu, nebo jaké konkrétní benefity dostane.

 

Nezapomínejte na copywriting a přizpůsobte jazyk kandidátovi

I inzeráty byste měli psát stručně, srozumitelně, bez dlouhých úvodů a zbytečných odboček. Tak, aby bylo čtenáři hned jasné, co od něj potřebujete a co mu za to nabízíte. Texty samotné pak tvořte z pohledu kandidáta. Dotyčného nezajímá, koho vaše firma hledá a co požaduje, ale co u vás bude dělat, co získá a jak se posune. Vytvořte si personu, nebo napište inzerát na míru kolegovi na podobné pozici. Není přitom důležitá jen forma, ale hlavně obsah, se kterým pracujete. IT technika budou zajímat jiná fakta než marketéra nebo třeba skladníka.

 

Velký význam má samotný název místa a titulek, kterým pozici uvedete. Úvodní slova by měla zaujmout a nalákat k prokliku či dalšímu čtení. Čím konkrétněji, tím lépe.

 

Peníze nejsou všechno

Pro spoustu lidí už není výše mzdy rozhodujícím faktorem při výběru práce. Větší význam mohou mít pracovní podmínky a nefinanční benefity jako třeba možnost cestování nebo flexibilita pracovní doby. Buďte konkrétní.

 

Zkoušejte, co funguje a co nikoliv

Nevycházejte při tvorbě inzerátů jen ze svých domněnek. Pokud pracujete ve firmě delší dobu, můžete mnohé benefity považovat za samozřejmost a jiných si nejste vědomi. Jděte do terénu, obejděte kolegy a poptejte se jich, čeho si na své práci cení nejvíc. Můžete pak udělat více variant inzerátu a v každé zdůraznit něco jiného. Testováním zjistíte, na co uchazeči opravdu slyší.

 

Využívejte potenciál sociálních sítí a zařízení

Nehledejte kandidáty jen v kariérní sekci na pracovních portálech. Vaše možnosti jsou daleko širší. Třeba Facebook nabízí mnoho neotřelých metod, jak oslovit zajímavé lidi. Umožní různé reklamní formáty a díky chytrým modelům cílení zasáhnete velmi relevantní zájemce. Pokročilý remarketing s kontakty dobře pracuje a kampaně výborně změří.

 

Nábory zaměstnanců promyslete dopředu a pokud chcete užívat sociální sítě, myslete na to, že právě na nich je dobré budovat dobré jméno kontinuálně. Sdílejte příspěvky, které ukazují, jak to u vás chodí. Nesoustřeďte se jen na Facebook, ale i na další sítě, kde máte firemní profil. Velký potenciál má aktuálně např. Instagram.

 

Kampaně přizpůsobte mobilním zařízením, na kterých si lidé prohlížejí inzeráty a pracovní nabídky nejčastěji.

SpinnerČekejte
Tato webová stránka používá cookies
Abychom Vám dopřáli co nejlepší používání našeho webu, ukládáme do Vašeho prohlížeče malé soubory - cookies. Ty slouží k tomu, aby se Vám s webem dobře pracovalo, abychom mohli vyhodnocovat jeho návštěvnost a případně Vám usnadnili návrat k nám pomocí přesně cílené reklamy. Podle zákona některé typy cookies můžeme ukládat jen s Vaším souhlasem.