Proč je dobré mít firemní profil na LinkedIn?
01.01.2016
LinkedIn, profesní sociální síť, která sdružuje odborníky napříč odvětvími, stále nabývá na síle. Máte na LinkedIn svůj firemní profil i vy?
LinkedIn, profesní sociální síť, která sdružuje odborníky napříč odvětvími, stále nabývá na síle. Máte na této sociální síti firemní profil i vy?
LinkedIn dostává mezi firmami a podnikateli stále větší prostor. Už nejde jen o obyčejnou sociální síť, tak jako ostatní. LinkedIn se stal zajímavým nástrojem personálních agentur pro hledání nových zaměstnanců svým klientům.
Aktuálně má LinkedIn v Česku více než čtvrt milionu uživatelů. Z toho jednoznačně převažují firmy.
Proč mít firemní profil na LinkedIn?
Jaké jsou hlavní důvody, proč byste jako firma měli používat svůj účet na LinkedIn?
- Možnost oslovování nových zákazníků
- Nábor nových zaměstnanců
- Sledování trendů v odvětví
- Příležitost, jak zůstat v kontaktu s investory
- Podpora partnerství s dalšími společnostmi
LinkedIn je platforma, která umožňuje navázat nové obchodní vztahy, oslovit nové partnery a potenciální zákazníky. Stejně tak je dobrým nástrojem pro získávání kvalitních pracovníků a sledování trendů v odvětví.
Mimo to LinkedIn umožňuje internetovou inzerci, jejíž výhodou je přesné zacílení, inzerci je možné zaměřit jen na úzký region, velikost firmy či oddělení, odvětví nebo třeba věk lidí. LinkedIn umožňuje i posílání zpráv, mimo vaši profesní síť jde však o zprávy placené.
Udržujte svůj profil aktuální
Pokud jste si účet na LinkedIn založili, nezapomeňte jej pravidelně aktualizovat. S LinkedInem si vytvoříte velmi dobrou základnu kontaktů, které případně mohou vaše požadavky a zprávy šířit dál. Proto je i dobré svou profesní síť neustále rozšiřovat a věnovat jí patřičnou pozornost.