Infolinka: +420 465 350 050
english
CZK

Produkty

Vyhledávám

Kategorie

Vyhledávám

Feng Shui při budování prvních dojmů a image vaší společnosti

Firemní prostory, okolní prostředí, vstup do firmy, přivítání - a nejen to ovlivňuje budoucí vztah klientů k vaší společnosti. Jak využít Feng Shui k vybudování těch správných prvních dojmů a současně dobré image vaší společnosti?

Feng shui - první dojem a image společnostiFiremní prostory, okolní prostředí, vstup do firmy, přivítání - ale nejen to ovlivňuje budoucí vztah klientů k vaší společnosti. Vaše firma vysílá ke svému okolí spoustu signálů, které vypovídají o jejím celkovém charakteru a energii. Jak využít Feng shui k vybudování těch správných prvních dojmů a současně dobré image vaší společnosti?

 

Název společnosti

Název společnosti vyjadřuje podstatu firmy a právě prostřednictvím názvu se prezentuje široké veřejnosti a svým budoucím partnerům. Správný výběr názvu je tak jedním z klíčových bodů společnosti, který si ponese do budoucna a může mít vliv na její úspěch. Berte to při vymýšlení názvu společnosti v potaz a snažte se vytvořit název, který bude vystihovat to, co děláte a bude vašim budoucím klientům srozumitelný.

 

Firemní značka a logo

Jaký dojem vyvolává vaše logo? Vyhnout byste se měli v souladu s učením Feng shui symbolům s ostrými hranami. Nedoporučuje používat ani špičaté symboly. Výjimkou jsou šípy a šipky směřující vzhůru, které symbolizují růst. Feng shui doporučuje v logu využívat čtverce a kruhy představující energii.

 

Součástí firemní značky není jen logo či název vaší společnosti. Písmo, které využíváte by mělo být dobře čitelné – jak z dálky, tak například na menších propagačních předmětech (logo musí být dobře čitelné např. i na propisce). Významnou roli hrají barvy – ty by měly být vyvážené a dle Feng shui v duchu pěti prvků, o kterých jsme se zmiňovali již v minulých článcích o Feng shui. Preferované jsou tři nebo pět barev. Tři znamenají růst, pět barev naplnění.

 

Označení společnosti

Označení společnosti

Návštěvníci a klienti vaší firmy by měli hned po příchodu nabýt dojmu, že jsou na tom správném místě. Rozprostírá-li se firma po celé budově, měla by být budova označena z dálky zřetelnou značkou, která by měla být umístěná tak, aby ji bylo vidět už od cesty. Umístit ji můžete na štít firmy, ale poté také na budově v poměru její velikosti a uvnitř budovy.

Pokud sdílíte budovou s dalšími společnostmi, mělo by být vaše jméno umístěné nápadně před budovou, i uvnitř. Uvnitř toto označení má plnit především funkci navigace pro návštěvníka, tak aby bylo na první pohled zřejmé v kterých dveřích, a na kterém poschodí firma sídlí.

 

Komunikace společnosti

Pro chod firmy jsou důležité komunikační systémy. Již první kontakt, nejčastěji po telefonu, se stává vaší vizitkou a právě nevydařené vystupování v telefonu se může stát překážkou ve spolupráci s vámi. Důležitým komunikačním prostředkem jsou také vizitky a korporátní dokumenty - hlavičkovým papírem počínaje a firemními prospekty a katalogy konče.

Jména a kontaktní údaje na firemních materiálech přitom musí být úplné. Pokud firma sídlí na hůře nalezitelném místě, je dobré informace upřesnit, např. uvedením poschodí, mapky apod.

 

Nezapomínejte na své zaměstnance

Pomocí Feng shui je možné zlepšit image a postavení vaší firmy. Klíčoví jsou však stále lidé, které zaměstnáváte. Právě oni formují tvář vaší firmy. Nezapomínejte na to.

 

Další články s podobnou tématikou:

Feng shui a jeho využití v pracovním prostředí

Barvy na pracovišti ve znamení Feng shui

Pracovní stůl jako srdce každé pracovny - pohledem Feng shui

Zařiďte si kancelář či pracovnu podle Feng shui

 

SpinnerČekejte
Tato webová stránka používá cookies
Abychom Vám dopřáli co nejlepší používání našeho webu, ukládáme do Vašeho prohlížeče malé soubory - cookies. Ty slouží k tomu, aby se Vám s webem dobře pracovalo, abychom mohli vyhodnocovat jeho návštěvnost a případně Vám usnadnili návrat k nám pomocí přesně cílené reklamy. Podle zákona některé typy cookies můžeme ukládat jen s Vaším souhlasem.